24 May 2009

Tuhanku....
Aku MerinduiMu
Aku mahu hanya sujud kepadaMu..
Aku merindui saat aku tunduk penuh pengharapan kepadaMu
Aku merindui saat cintaku hanya kepadaMu
Aku merindui saat aku larut dalam cintaMU
Aku merindui saat kasih dan cintaku hanya untukMu


Tuhanku...
Hati ini serta diri ini seakan mahu lari dari semua ini
Lari dari kekalutan yang membaluti hati ini
Mahu pergi jauh dari semua ini
Pergi mencari dan memahatkan cintaku hanya untukMu
Biar jauh dan letih kaki ini melangkah
Biar sakit dan perit hati ini
Asalkan aku temui cintaMu
Asalkan HATI dan CINTA ini hanya untukMu

Tuhanku...
Pandanglah kepadaku
Pandanglah aku dengan cinta dan kasihMu
Berikan aku cintaMu agar hati ini hanya terpaut kapadaMu
Berikan aku kasihMu agar kaki ini serta jasad ini merasa nikmat berkasih kepadaMu
Agar hati ini merasa erti CINTA dan BERKASIH hanya untukMU

Tuhanku.....
Aku pohon kepadaMu agar cintaku hanya untukMu
Aku pohon kepadaMu agar hatiku hanya untukMu bukan selain dariMu
Aku pohon agar kasihMu sentiasa ada untukku
Aku pohon agar dengan kasihMu aku makin kuat mengharungi semuanya
Aku pohon agar aku sentiasa di pandangMu dengan pandangan kasih sayangMu

Tuhanku....
Siapalah aku untuk mengharap semua ini
Tetapi kepada siapa lagi yang berhak untukku berharap dan mengadu?
Hanya kepadaMu YA ALLAH
Yang telah menciptaku kerana rahmat dan rahimMu
Yang telah membawa aku BERLARI sejauh ini
Hanya kepada Kau penciptaku
Kerana Kau lebih mengetahui apa yang terbaik untuk diriku
Kerana Engkau Tuhan yang menciptaku
Kerana Engkau Tuhanku, YA ALLAH



No comments:

Post a Comment